Välkommen till L’AMOURBOX

Vi säljer boxar, men vår kundservice är inte fyrkantig!

Vi på L’AMOURBOX tycker att det är viktigt att du ska känna dig trygg och ha en bra upplevelse när du har en prenumeration hos oss. Vi sitter alltid klara för att svara på dina frågor eller hjälpa dig.

Vi rekommenderar att du tittar runt på vår FAQ-sida, där du kan hitta svar på de vanligaste frågorna. Om du inte hittar svar där och får hjälp med ditt problem är du alltid välkommen att skriva till oss på kundservice@lamourbox.se  eller ringa till oss på 018-495 20 43. Vi kommer att göra allt vi kan för att hjälpa dig - och det gör vi med ett leende!

Kundservice har öppet från måndag till fredag mellan klockan 10 och 16.

Vi strävar efter att svara på alla email inom några få timmar under öppningstiden.

OBS: Mellan jul och nyår (27:e december till 1:a januari) håller telefonen stängt, men du är alltid välkommen att skriva mail till oss och vi ska försöka svara så snabbt som möjligt. 

Diskretion

Vi på L'AMOURBOX är stolta över vår diskretion. Vi har massor av erfarenhet av romantisk utrustning och vet därför precis vad diskretion betyder.
På ditt kontoutdrag kommer det stå att du betalat till K.H ApS.
Förpackningen är brun, diskret och - i motsats till innehållet - ganska tråkig. Avsändaren heter också K.H ApS. Här nedan kan du se hur kontoutdraget och paketet kommer att se ut.

Leverans

L’AMOURBOX levereras med DB Schenker. Priset på L’AMOURBOX inkluderar leverans till postombud - DB Schenker har postombud i hela Sverige. Det finns helt säkert ett precis runt om hörnet så att du kan plocka upp paketet på vägen hem från jobbet.

Du får ett Track & Trace-nummer från GLS när din L’AMOURBOX är på väg. Antingen via mail eller via SMS. Du får också en notifikation när din L’AMOURBOX är klar för att hämtas.

Hos L’AMOURBOX har vi en leveranstid på mellan 2-3 dagar från det att boxen skickats.


Betalning

ALLTID SÄKER BETALNING!

Hos L'AMOURBOX kan du använda följande betalningsmedel: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, & JCB. 
Alla betalningar sker genom en säker SSL-förbindelse som krypterar all sin data. Det betyder att vi aldrig kommer att se dina personliga betalningsuppgifter. Alla priser på sidan är inklusive svensk moms (25%) och är angivna i SEK (svenska kronor).

Betalningskort
Betalning med kort sker genom en säker SSL-förbindelse som krypterar alla personkänsliga upplysningar som gör att varken vi eller en tredje part kan se dem. Det är viktigt för oss att du ska kunna känna dig säker när du betalar med kort. När din order är registrerad i vårt system kommer beloppet att bli reserverat på ditt konto. Pengarna dras först från ditt kort när vi skickat din order. Vid tillbakabetalning kommer detta ske till samma kort som du betalat med. Det finns inga avgifter för dig som kund i förbindelse med kortbetalning.

Säker betalning via Nets i Sverige A/S
Alltid säker betalning med Nets / Teller som är den säkraste betalningsform som finns i Sverige. 100% säkert.

Returrätt

Ångrar du ditt köp så har du 14 dagars ångerrätt och de 14 dagarna börjar när du mottar din L’AMOURBOX. Ångerrätten ska alltid omfatta 7 arbetsdagar. Om du är osäker kan du läsa mer om våra handelsvillkor här: www.lamourbox.se/handelsvillkor

Kontakta oss alltid innan du skickar någonting i retur. Skicka ett email till kundservice@lamourbox.se. Skriv ditt ordernummer i ämnesfältet! :-).

Det kan gå upp till en vecka innan vi mottagit din returvara. Om vi anser att varan är intakt så överför vi pengarna för produkten till det kort eller det konto som produkten är betald från. Av säkerhetsmässiga orsaker kan vi inte betala tillbaka pengarna till ett annat konto.
Vi för över pengarna inom 14 dagar från att vi mottagit din returvara.
Var uppmärksam på att det kan gå 7-10 vardagar från att vi mottar ditt paket till att behandlingen är klar. Du kommer att få ett mail från oss när vi mottagit och behandlat din produkt.
OBS: När vi sätter tillbaka pengarna på ditt Mastercard eller Visa Electron kan det gå upp till 28 dagar innan pengarna är tillbaka på ditt konto. Detta är någonting som beror på Mastercard och Visa Electron och är ingenting vi kan göra någonting åt. Om du är osäker kan du kontakta din bank.
Om vi värderar att dina returvaror har öppnats och inte kan tas i retur skickar vi en betalningslänk till dig där du själv ska betala för att få din produkt returnerad samt en hanteringsavgift på 79 SEK som ska betalas innan leverans.

För att du ska kunna returnera varor ska följande krav uppfyllas:

- Produkten är i samma tillstånd som när du mottog den.
- Vid bruten förpackning försvinner returrätt på ALLA intimprodukter då vi inte kan sälja produkten vidare.
- En bra regel: Skulle du själv vilja köpa produkten du just skickat i retur? Om svaret är nej är det stor risk för att vi inte kommer att ta den i retur. Produkten ska skickas i retur med allt medföljande material. Alltså: produkten, sladdar, förpackning och allt annat som kan tänkas följa med.

Var uppmärksam på att du gärna får testa icke-intima underkläder såsom klänningar och korsetter så länge du varken skadar produkten eller förpackningen. Du får inte öppna och prova intima underkläder såsom stringtrosor, set där stringtrosor är inkluderade, bodystockings, strumpor och strumpbyxor, catsuits och alla produkter i latex, läder och lack. Om dessa öppnas och provas försvinner all returrätt. 

En produkt som anses defekt av kunden och vid genomgång av K.H ApS kan konstateras sakna laddning, ha felaktiga batterier, ha använts i vatten om den inte är vattentät eller liknande kommer inte bli utbytt då det är kundens ansvar att läsa manualen innan användning. Vid genomgång av returprodukt jämförs den med existerande produkter från K.H. ApS varulager varefter man avgör om produkten mist sitt värde och därför inte kan returneras. Om kunden vill ha tillbaka sin produkt erbjuder K.H. ApS att skicka tillbaka produkten mot en hanteringsavgift på 49 SEK som betalas innan leverans. Om produkten är defekt och den returneras inom garantiperioden kommer den att bli utbytt med en ny modell. Om modellen inte säljs längre kommer en liknande produkt att erbjudas. 

Som det kommer framgå på din returlabel ska ditt paket returneras till följande adress: 

K.H. ApS
Nørrebrogade 18B, 1.tv.
8000 Aarhus
Danmark
Telefon: 018-495 20 43

Returneras dina varor till vår kontorsadress kommer den att komma i retur till dig varefter du själv ska stå för returporto till den korrekta adressen.

Reklamation

Är din vara däremot defekt så ger vi 24 månaders reklamationsrätt i enlighet med inköpslagen. Skicka ett mail till kundservice@lamourbox.se så skickar vi en gratis returlabel. 

Reklamation gäller om produkten har ett fel som inte är orsakat av slitage, felaktig användning eller brister i underhåll av produkten.

@lamourbox_se

I verkligheten (alltså på instagram)

I vår senaste L’AMOURBOX finns bland annat en ögonbindel från Bijoux Indiscrets - Ibland är det bäst att låta din partner styra 💕
#Lamourbox #Romantik #Spänd #Feedback #Förslag
Det är kyligt nu i december och då är det bra att man kan värma sig med L
Vi är stolta att presentera L’AMOURBOX nya design 🙌🏻 Vad tycker ni? 💕
#Lamourbox #Nydesign #Elegant #Stolt
Glad första advent 😍❤️❄️ #advent #förstaadvent #lamourboxse #söndag
Vi hoppas att alla våra gulliga medlemmar har en härlig helg och att ni njuter av er L’AMOURBOX 😘
#Lamourbox #Helg #Slappa #Egentid